dimarts, 3 de març del 2009

EDUCACIÓ EMOCIONAL I SALUT DOCENT

1 autoanàlisi
  • Com t'has sentit a la primera reunió organitzativa?
Bé, encara que es segueix cada any una mateixa línia, tothom parla de les seves propostes de millora ies valñoren tots els punts de vista.

  • Com t'has sentit quan has comenzat a treballar amb els alumnes?

Bé, el carnaval és un tema que engresca als alumnes, sempre es veu la il·lusió dels preparatius, tant alhora de decorar la classe com quan van seguint les oredres de la setmana del carnestoltes o el gran dia de la disfressa.

  • Com t'has sentit amb els teus alumnes durant la celebració de la festa?

Molt emocionada, tot i que em vaig adonar de que necessitaven assajar una mica més. Jo no sabia que tenien un ball preparat i no sabia que només ho assajaven a l'hora de música. M'hagués agradat saber quin ball farien per poder ajudar als nens una mica més.

2.Contrast

  • Emocions i vivències del :

Positives. Ancara que ens hem adonat que hem viscut poc el acnestoltes.

  • Sensacions de la pràctica analitzada i comparada:

Parlent amb les altres persones veus com no ets la única persona que es troba en aquesta situació.

3Redescripció de la pràctica:

  • Com creus que poden incidir les mirades dels altres en la teva pràctica?

Donen diferents punts de vista, ajuden a fer-te pensar coses que un mateix no arriba a pensar per si sol.

  • Com creus que l'autoanalisi podrà ajudar-te en tasques futures?

Potser si et plantejes la primera part abans de realitzar l'activitat pots arribar a aclarir els o bjectius que vols assoldre a la pràctica, tenir més clar el que vols fer i com vols participar ( en aquest cas al carnaval) i veure que pots aconsseguir.

  • Redescriu la teva pràctica i expressa les teves emocions després d'aquest cicle reflexiu:

Un cop realitzada l'activitat m'he adonat de que sentia que havia participat bastanht en la preparació del carnaval. Peró responent les preguntes del qüestionari m'he adonat de que potser podria haver participat una mica més. Al treballar a mitja jornada a vegades hem de recordar que no només passa alló que veus i que vius, sinóque quan marxes continuen passant coses. Aquestya activitat m'ha ajudat a interessar-me més i preguntar més, ja que he vist que, encara que t'expliquin tot, algunes coses s'escapen.

Considero una pràctica possitiva per plantejar-me uns objectius i per la comparació de les expeìències ja que sempre resulta molt possitiu escoltar les opinions i experiències dels altres.